Tuesday, December 07, 2010

Iwan Fals - Nona

Singer Iwan Fals
Title: Nona
Album: 1910
Year: 1988

verse 1:

Sudah cukup jauh perjalanan ini
Lewati duka lewati tawa
Lewati s'gala persoalan

Kucoba berkaca pada jejak yang ada
Ternyata aku sudah tertinggal
Bahkan jauh tertinggal


Verse 2:
Bodohnya diriku tak percaya padamu
Lalu sempat aku berpikir
Untuk tinggalkan kamu


Chorus.

Nona, maafkan aku
Oh nona peluklah aku

nona begitu perkasanya dirimu
Yakiniku


Nona marahlah padaku
Nona nonaku

Verse 3
Aku tak peduli apa kata mereka
Hari ini engkau di sini
Esok tetap di sini


notes:
Iwan Fals, (born September 3, 1961 in Jakarta) is an Indonesian singer and songwriter. He has released several dozen albums of mostly solo guitar-based material in a style said to be influenced by Bob Dylan. He is considered a popular singer in the country. He is known as a social observer and protest singer[1][2], although he has sung many songs about love and romance.

He is married (his wife's name is Rosanna) with three children : Galang Rambu Anarki, Annisa Cikal Rambu Basae and Rayya Rambu Robbani. His eldest son, Galang Rambu Anarki, died in April 1997 of asthma, with speculation of a morphine overdose [1]. Iwan Fals had previously written an eponymously titled song for him on his birth in 1982.


Posted under real circumstance, source will be published and will not claimed as its own writing

0 comments: